Nya receptionstjejen!

publicerat i Vardagliga saker.;
Hej hå vad taggade vi är! 
 
Det stämmer, idag ska jag jobba för första gången i receptionen! Wihu! :D. Jag är såklart lite nervös, men det ska bli riktigt roligt också! Jag älskar ju att möta nya människor, lära mej nya saker! Lär på Ronjas hemsida lite, och förbereder mej så mycket jag kan! :). 
 
Häromdagen bad min bror om hjälp med en skoluppgift. Javisst, tänkte jag. Han ska hålla ett argumenterande tal och behövde lite tips och idéer. Jag, som verkligen tycker om att skriva arbeten, gick igång direkt. Tyvärr ville han bara ha E, och ville inte engagera sig för mycket. Tanken slog mej givetvis att jag borde börja plugga till hösten, för när jag väl börjar tror jag att jag stormtrivs! Men, det får vänta ett litet tag till. Resor, kanske jobb, resor, roliga saker vill hon göra och som hon tänker göra! :) 
 
Sist jag skrev, kände jag mej så positiv, så glad och lättad. Jag kände en kraft inom mej, och senare under dagen hände väldigt bra saker. Erbjudande, möjligheter! You name it! ;) 
 
Ett positivt tänkande leder ofta till positiva händelser. Svårare än så är det inte! 

Kommentera inlägget här :