Vardagsbestyr

publicerat i Vardagliga saker.;
Godkväll! 
 
Haft en full dag, med jobb i skolan. Sedan har jag gjort allt som behövs göras här hemma, som matlagning, städning, disk, tvättning osv. Klockan är halv nio och jag berättar nu för min far att jag går och lägger mej. Givetvis betyder det inte att jag ska sova direkt, men efter något/några avsnitt av Pretty Little Liars har klockan hunnit bli en del. 
 
Jag har fått så mycket tankar och idéer jag vill skriva om. Senaste månaderna har mitt huvud varit ett enda virrvarr, alla tankar som spunnit runt och tagit all den energin jag brukade ha. Men sista två veckorna har flera utav mina stora frågetecken i mitt framtidna liv, lyckats klarna upp, åtminstonne lite grann. Jag känner att jag vill berätta mer om detta, men det får bli en annan dag! :) Som det mesta, säg ;) 
 
På min promenad förut slog mej tanken att ställa väckarklockan en halvtimme tidigare om mornarna och ta en morgonpromenad. Hur skönt vore inte det? :) Så, ska testa redan imorgon! 

Kommentera inlägget här :