Januari tvåtusenfemton.

publicerat i Vardagliga saker.;
Oj. Ska jag göra detta igen? Hur kommer det sluta? 
 
Jo, bra säger vi! :) Ett tag var ju faktiskt en del av min dröm att bli bloggerska, men antar jag skulle behöva uppdatera oftare än var tredje månad.. hehe. Jag vet nog inte vad jag vill blogga om egentligen. Eller vet jag det? Jag skulle vilja skriva om allt jag gör, resor hit och dit, gulliga saker jag hittar på för min pojkvän, random stuff som bara finns i mitt huvud. Jag tänker att jag börjar lite lätt, får se vad jag skriver innan jag hittar min röda tråd. Låter det bra? :)
 
En stor sak händer i mitt liv just nu. 
 

Ja, egentligen flera kanske, jag ska till Berlin i mars och se Katy Perry. Jag och Simon firade precis åtta månader, och jag har verkligen fallit för killen. Men, i april ska jag visst åka till Indien, som volontär. 
 
Volontär? Va, vart då? Hur då? Varför? 
 

Ja, frågorna är många. Vissa har svar, andra inte. Hur som helst, ska jag vara borta i tre månader, tre långa månader. Om vi jämför med ett år i USA, är det bara en fjärdedel. Men jag har mer nu här hemma, jag har inte längre samma längtan och strävan efter att komma härifrån. Mycket tack vare Simon. Tror jag. På tal om det, förbereder jag nu något som kompenserar för att jag lämnar honom i tre månader, (han läser inte min blogg direkt, precis som ingen annan längre antar jag) men vill inte skriva ut riktigt vad jag gör. 
 
I alla fall, så ska jag åka till Indien. Indien. Jag är så taggad, och samtidigt så nervös. Det finns så mycket att säga, och jag ska försöka berätta mer om allting. Så småningom. 
 
 

Kommentera inlägget här :